Call center to podstawowa jednostka każdej firmy, w której przede wszystkim liczy się kontakt z klientem i właściwa komunikacja. Słuchawki nagłowne są używane do telefonu VoIP jako urządzenia konieczne w zapewnieniu komfortu pracy, która należy do bardzo uciążliwych ze względu na swój charakter. Każdy pracodawca musi zapewnić pracownikowi call center ergonomiczne warunki pracy.
Najlepsze słuchawki nagłowrne
Jeżeli poszukujesz odpowiedniego sprzętu, który zwiększy możliwości biznesowe Twojej firmy powinieneś zaopatrzyć swoją firmę w profesjonalne słuchawki call center. Słuchawki Platoraz telefonem VoIP Yealink idealnie nadają się do obsługi call center oraz dla pracowników biurowych. Zobacz ofertę słuchawek nagłownych z mikrofonem na stronie producenta Platora
Asortyment słuchawek w Platora
Zestaw słuchawkowy jest niezbędny do transferowania połączeń poprzez funkcję „tran” oraz odbiór połączeń z poziomu słuchawki nagłownej z użyciem funkcji „headset”. Zestaw zawiera telefon VoIP oraz zestaw nagłowny na dwoje uszu Platora Basic-D. Seria Platora Premium-D jest przeznaczona do pomieszczeń o dużym natężeniu hałasu. Specjalne wzmocnienia chronią przed uszkodzeniami podczas długiej pracy. Seria Pro jest wytrzymała i łatwa w obsłudze, doceni ją każdy użytkownik profesjonalnych zestawów do komunikacji telefonicznej.
Słuchawki zapewniły mi niesamowity komfort pracy oraz lepszą kondycję zdrowotną.
Szkoda, że dopiero teraz odkryłam produkty Attel – na pewno lepiej i efektywniej zorganizowałabym swoją pracę.
Słuchawki call center przewodowe z redukcją szumu. Sennheiser i Platora oferują doskonałe przewodowe zestawy słuchawkowe. Krystalicznie czysty dźwięk niezależnie od otoczenia. Niezawodne działanie podczas rozmowy