Dobrze działające call center wymaga odpowiedniego, kompatybilnego z rodzajem pracy, sprzętu. Należą do nich telefony VoIP oraz słuchawki nagłowne. To nie tylko doskonały kontakt z klientem i przepis na udany biznes, ale również dbałość o pracownika i zapewnienie mu ergonomicznych warunków pracy. Słuchawki nagłowne używane do telefonu VoIP służą wygodzie, odciążają ręce i zmniejszają uciążliwość codziennej pracy.  

Telefon idealny do pracy z klientem

Szukając najbardziej odpowiedniego sprzętu do komunikacji z klientem, dzięki której zwiększysz obroty swojej firmy, sprawdź ofertę producentów profesjonalnych słuchawek call center. Słuchawki Axtel z telefonem VoIP Yealink są dedykowane pracy w call center oraz wszystkim pracownikom biurowym. Na pewno wybierzesz odpowiedni typ słuchawek nagłownych z mikrofonem na stronie http://attel.pl/.

Najbardziej efektywne narzędzie do biura i call center

Z zestawem słuchawkowym szybko i skutecznie przekierujesz połączenie z użyciem funkcji „tran” oraz odbierzesz połączenie z użyciem słuchawki nagłownej poprzez funkcję „headset”. W zestawie znajduje się telefon VoIP oraz zestaw nagłowny na dwoje uszu Axtel M2 Duo. Seria Axtel Pro duo NC WB sprawdzi się w warunkach wzmożonego hałasu i wpłynie na zwiększenie produktywności pracy. Wzmocnienia w urządzeniu zabezpieczają przed uszkodzeniem w trakcie długich godzin pracy. Seria Pro jest trwała i łatwa w obsłudze.