Nie ma jak dobre call center, które należy do dźwigni biznesu, w którym przede wszystkim liczy się kontakt z klientem. Słuchawki nagłowne używane do telefonu VoIP są urządzeniami niezbędnymi w zapewnieniu komfortu pracy, która należy do dość uciążliwych ze względu na swój charakter. Każdy pracodawca ma obowiązek zapewnić pracownikowi call center ergonomię pracy, co w późniejszym czasie zwróci mu się w formie wydajnego pracownika.

Gdzie wybrać najlepszy telefon?

Jeżeli poszukujesz najlepszego sprzętu, który zwiększy możliwości biznesowe swojej firmy zdecydowanie zaopatrz swoją firmę w profesjonalne słuchawki call center. Słuchawki Axtel z telefonem VoIP Yealink są przeznaczone do obsługi call center oraz dla pracowników biurowych. Sprawdź ofertę słuchawek nagłownych z mikrofonem odwiedzając http://attel.pl/.

Jakie elementy do VoIP?

Zestaw słuchawkowy umożliwia swobodne transferowanie połączeń poprzez funkcję „tran” oraz odbiór połączeń z poziomu słuchawki nagłownej z użyciem funkcji „headset”. Zestaw posiada telefon VoIP oraz zestaw nagłowny na dwoje uszu Axtel M2 Duo. Seria Axtel Pro duo NC WB jest dedykowana wszędzie tam, gdzie panuje hałas i służy zwiększeniu efektywności pracy. Zastosowane specjalne wzmocnienia chronią przed uszkodzeniami podczas wielogodzinnej pracy. Serię Pro cechuje wytrzymałość i łatwość w obsłudze.